Grāmatvedība pēc reģistrācijas
Likumdošana nosaka grāmatvedības kārtošanas un organizācijas prasības jebkurā uzņēmumā. Jebkuram komersantam tas prasīs zināmus finanšu līdzekļus uzturot darbinieku vai izmantojot pakalpojumu, kā arī laika ieguldījumu un padziļinātas zināšanas gadījumā, ja grāmatvedību veic pats īpašnieks. Atskaišu biežums, veids, nodokļu apmēri, noteikumi, ierobežojumi un daudz kas cits, būs atkarīgs no uzņēmējdarbības veida, kas izvēlēts. Bet galvenās iezīmes ir:

Visus darījumus apliecina ar attaisnojuma dokumentiem (pavadzīmes, rēķini utt.) un iegrāmato grāmatvedības reģistrā

Algu aprēķini

Pamatlīdzekļu uzskaite

Dažādu pārskatu sagatavošana bankām

Ikmēneša atskaites VID

Gada pārskati

Cik izmaksā grāmatvedības pakalpojumi?
Dokumentu skaits mēnesī

Mūsu cena

līdz 10 dokumentiem

100 EUR/mēnesī

līdz 20 dokumentiem

200 EUR/mēnesī

līdz 30 dokumentiem

300 EUR/mēnesī

vairāk par 30 dokumentiem

Sazinies ar mums, lai zinātu precīzu cenu

Svarīgi zināt

Viens grāmatvedības dokuments ir viena no sekojošajām lietām: 1 izrakstīts rēķins, 1 saņemts rēķins, 1 bankas maksājumu izdruka (ap 15 maksājumiem), 1 darbinieks.

Ir jautājumi? Zvaniet un saņemiet konsultāciju!

Mob. Tel. +371 26337972

Vai rakstiet mums uz epastu: komerclideri@gmail.com