Grāmatvedība pēc reģistrācijas

     Likumdošana nosaka grāmatvedības kārtošanas un organizācijas prasības jebkurā uzņēmumā. Jebkuram komersantam     tas prasīs zināmus finanšu līdzekļus uzturot darbinieku vai izmantojot pakalpojumu, kā arī laika ieguldījumu un padziļinātas   zināšanas gadījumā, ja grāmatvedību veic pats īpašnieks. Atskaišu biežums, veids, nodokļu apmēri, noteikumi, ierobežojumi un daudz kas cits, būs atkarīgs no uzņēmējdarbības veida, kas izvēlēts. Bet galvenās iezīmes ir:

         Visus darījumus apliecina ar attaisnojuma dokumentiem (pavadzīmes, rēķini utt.) un iegrāmato grāmatvedības reģistrā

         Algu aprēķini

         Pamatlīdzekļu uzskaite

         Dažādu pārskatu sagatavošana bankām

         Ikmēneša atskaites VID

          Gada pārskati

Cik izmaksā grāmatvedības pakalpojumi? 

Dokumentu skaits mēnesī

Mūsu cena

līdz 10 dokumentiem

100 EUR/mēnesī

līdz 20 dokumentiem

200 EUR/mēnesī

līdz 30 dokumentiem

300 EUR/mēnesī

vairāk par 30 dokumentiem

Sazinies ar mums, lai zinātu precīzu cenu

 Svarīgi zināt

Viens grāmatvedības dokuments ir viena no sekojošajām lietām: 1 izrakstīts rēķins, 1 saņemts rēķins, 1 bankas maksājumu izdruka (ap 15 maksājumiem), 1 darbinieks.

 Ir jautājumi? Zvaniet un saņemiet konsultāciju!

Mob. Tel. +371 26337972

Vai rakstiet mums uz epastu: komerclideri@gmail.com

 

 


 .